Elmélkedéseim intro és marketing témában

Üdv itt a blogban, ahol az ügyfeleim leggyakoribb és/vagy legelvetemültebb kérdéseire is megpróbálok választ adni. Ha úgy érzed, Columbo vagy és “csak még egy kérdés” érzésed van egy-egy marketingkonzultáció után, lehet, hogy pont itt találod a választ ezekre a kérdésekre. 

Írok arról, hogy milyen túlélni a vállalkozóságot introvertáltként, milyen nehézségei vannak az online marketinges próbálkozásoknak,, de arról is, hogy mennyivel (és miért) vagyunk előnyösebb helyzetben, mint 30 évvel ezelőtti társaink. Jövök informatív posztokkal, spontán megihletődős irományokkal és remélhetőleg sok olyan témával, ami érdekel téged. Ha pedig pont nem találsz választ a kérdésedre, bármikor írhatsz, hogy mi érdekel, hogy legközelebb idetévedve már örömmel olvashasd a gondolataimat a témá(d)ban.

5 jel, ami arra utal, hogy nem passzol hozzád a marketing stratégiád

Sokszor előfordul, hogy mindent papírforma szerint csinálunk a marketingben, mégsem lesz jó kimenetele az egésznek. Néha azért, mert nem lesz belőle elég ügyfél, néha pedig azért, mert lesz belőle, de már nem marad kapacitásod az ügyfélre, mert kipurcantál a marketingfeladatokban. Meg kell találni az egyensúlyt, hogy te is és a

Elolvasom »

Mit csinálj, ha nyáron jelentősen visszaesik a bevételed?

A nyár beköszöntével nemcsak a hőmérséklet emelkedésére, az elfogyasztott limonádék számának növekedésére kell számítani, hanem sajnos a legtöbb vállalkozás esetében a bevételek visszaesésére is. Néha ez valós okokból történik, mert az adott termékre, szolgáltatásra valóban csökken az igény, de sokszor csak egy önbeteljesítő jóslat miatt maradunk normális bevételek nélkül, mivel

Elolvasom »

7 hiba, ami csökkenti a nyári bevételeidet

Nyakunkon a nyár (vagy már itt is van, ha azt vesszük, hogy idén már sikerült leégnem egyszer városban sétálgatás közben), egyre izgatottabban várják az év végét a diákok, szervezgetjük a nyaralást, táborokat a gyerekeknek, szinte mindenki lelkesen készül a nyárra. Kivéve a vállalkozókat, akik rettegnek attól, hogy megint csökkennek a

Elolvasom »

Fenntartható vállalkozás határhúzással

FOGALOMMAGYARÁZAT: fenntartható vállalkozás Noémi szerint = olyan vállalkozás, aminek a menedzselése hosszútávon is kibírható, fenntartható anélkül, hogy a fizikai vagy mentális egészségünk, esetleg az emberi kapcsolataink rovására menne. Tehát egy olyan vállalkozás, amiben jó dolgozni és marad idő és erő is a magánéletre.   Azzal akartam kezdeni, hogy introvertáltként nagyon

Elolvasom »

Célkitűzés okosan

Van az a mondás, hogy semmilyen szél nem jó annak a hajónak, amelyik nem tudja, melyik kikötőbe tart. Ez a vállalkozásokra is igaz. Ha nem tudjuk, mint szeretnénk elérni, akkor csak csapongunk a hirtelen felbukkanó, jó ötletnek tűnő marketingújdonságok között és a végén kimerülünk a sok tennivalóban, mégsem haladunk, mert

Elolvasom »

Az én sztorim

Megint nézelődtem egy kicsit az interneten és elnézegetem, hogy másoknak milyen szép egységes a közösségi média felületen való megjelenésük és egyrészt irigyeltem őket, hogy ők megcsinálják, amit én sosem, másrészről elfogott a gyomorgörcs, mert eszembe jutott az is, hogy mennyire nem szeretek állandóan posztolni csak azért, mert KELL. Erről pedig

Elolvasom »