Együttműködés

SEO és tartalomstratégiai partner webdesignereknek, szövegíróknak és social media menedzsereknek.

Gyönyörű oldalakat készítesz, csodás szövegeket írsz ügyfeleidnek vagy a közösségi média felületeiket turbózod fel és szeretnél tutira menni abban, hogy amire neked nincs időd vagy türelmed, azokat a feladatokat is elvégzi valaki és ezáltal könnyebben megtalálják őket a Google-ben?

Segítek, hogy az utolsó pluszt is megkapják ügyfeleid, amikre szükségük lehet!

Webdesignereknek

Ha szeretnéd, hogy ügyfeleid oldalai ne csak jól nézzenek ki, hanem a Google-ből is hozzák az érdeklődőket, de nincs időd egy teljesen új készség megtanulására, akkor önként jelentkezem, hogy segítsek!

Vállalom az olyan SEO munkákat, mint a kulcsszókutatás, a szövegek optimalizálása, a Google Cégprofil optimalizálása és még sok más, hogy ne kelljen időt vesztegetned arra, hogy utánajárj ezeknek is – elég a sok egyéb frissítés, amivel képben kell lenned!

Minden esetben egyedi árajánlatot adok, hogy az adott honlap vagy az ügyfél egyéb elvárásaihoz kapcsolódó projekt mennyibe kerül, lehet szó egyszeri együttműködésről és havi karbantartásról is.

A teljesség igénye nélkül ezekben tudok a segítségedre lenni:

SEO: Ha olyan ügyfeled van, aki nem szeretne (vagy még nem tud) arra pénzt szánni, hogy valaki intézze a keresőoptimalizáláshoz kapcsolódó feladatokat, egyalkalmas tanácsadás keretében segítek neki abban, hogy a lehetséges feladatok közül mi az, amit ő maga is el tud végezni és hogyan, milyen gyakran kell azokkal foglalkozni.

Általában egy 90 perces konzultációba bele szokott férni az alap tanácsadás.

marketing: főleg kezdő vállalkozók esetén hasznos, amikor esetleg még nem tudja 100%-ban, hogy ki a célcsoportja, mit is akar a termékeivel és szolgáltatásaival kezdeni és emiatt duplán-triplán kell néha dolgoznod, mert gyakran meggondolja magát, újratervez – ha szeretnél kevesebbszer újrakezdeni egy honlapszerkesztést, érdemes egy marketingkonzultációval indítani az ügyfélnél. Haladóbb vállalkozóknál néha egy alkalom is segíthet tisztázni a célokat, ami a honlapot érinti, kezdőknél általában 3 alkalom szokott beválni.

Ha sokszor futsz bele hetetente újratervezős projektekbe, szuper kiegészítés lehet a marketingkonzultáció a munka megkezdése előtt (vagy néha menet közben, amikor jól jön egy külső szemlélő megerősítése az ügyfél számára is).

ÉRDEKEL >>

Ha ügyfeled nem nulláról felépített honlapot szeretne, hanem „csak” egy kis változtatást, frissítést, de ha már változtatsz valamit, jó lenne úgy, hogy ne csak vizuálisan legyen jobb és felhasználóbarátabb, hanem a Google is jobban szeresse, érdemes egy SEO audittal indítani, hogy egy körös változtatással meg lehessen oldani mindent.

Az audit gyakran arra is ideális, hogy az ügyfél rájöjjön, mennyivel jobb teljesen új honlappal indulni, mint egy régit toldozgatni-foldozgatni.

Auditot akkor érdemes végezni, ha a honlap legalább féléves.

ÉRDEKEL >>
Új honlap esetén is vannak bizonyos alapbeállítások, amikre érdemes időt szánni, de ezek általában kevésbé izgalmas feladatok, valószínűleg nem ez a kedvenc elfoglaltságod. A szöszmötölős feladatokat, mint a metaleírások, alt textek beállítása vagy a belső linkek elhelyezése szívesen átveszem tőled. 

Egyedi árajánlat alapján történik projektmunkában a keresőoptimalizálás az ügyfél és a honlap igényei alapján. 

ÉRDEKEL >>

Ha a honlapkészítésnél nálad a szöveg biztosítása is a projekt része, szívesen készítek kulcsszókutatást, hogy a tartalom az ügyfél céljainak megfelelő legyen.

ÉRDEKEL >>

A Google Cégprofil optimalizálása kiemelten fontos helyi vállalkozások esetében. Nem elég csak egyszer felkerülni a térképre, az ottani jelenlétet is fel kell turbózni, hogy tényleg észre vegyenek egy helyi kisvállalkozást. Attól függően, hogy a vállalkozás rendelkezik-e már profillal, különböző verzióban érhetőek el szolgáltatásaim:

  • Google Cégprofil audit (meglévő profil esetén)
  • Google Cégprofil létrehozás és optimalizálás
  • tanácsadás az ügyfelednek, hogyan tudja ő maga optimalizálni és menedzselni a profilt
ÉRDEKEL >>

Szövegíróknak és social media menedzsereknek

Ha az blogbejegyzések írása és a különböző közösségi média posztok könnyedén mennek, de az agyadra mennek, ha nem tudják megmondani, hogy miről írj, segítek kitalálni, hogy miről is írj – nekem az írás a fárasztó, a tartalomtervezés viszont vállalható. Lehet, te éppen fordítva vagy. Segítsünk egymásnak!

Ha ügyfeled rendszeresen szeretne blogposztokat, mert azt mondták neki, hogy az fontos, de nem tudja pontosan, hogy miről is kellene írni, akkor én segítek olyan témalistát, tartalomtervet összeállítani, amiben figyelembe veszem a keresési szándékot és egyéb SEO-szempontokat is, hogy tényleg olyan szöveg kerüljön az oldalra, amit az olvasók nem csak szórakozásból olvasnak, hanem közelebb is viszi őket a vásárlási döntéshez.

Kérhetsz negyedéves tartalomtervet vagy rendszeres együttműködéssel közös gondolkozást is.

Egyedi árajánlat alapján 30.000Ft-tól (pl: 15 blogbejegyzésjavaslat SEO szempontok alapján összeállítva, egyéb felhasználási, újrahasznosítási ötletekkel 30.000Ft)

ÉRDEKEL >>

Ha az ügyfél tudja nagyjából a témákat és határozott célja is van a honlapjával, de a kulcsszavakat még nem tudja és tele vagy bizonytalansággal, segítek egy táblázatban összeszedni, hogy milyen témához milyen kulcsszavakat érdemes használni és hogy az a kulcsszó a keresési szándék szeirnt melyik kategóriába tartozik. 

Egyedi árajánlat alapján, 60.000Ft-tól.

ÉRDEKEL >>

Havi vagy negyedéves tartalomtervet készítek a választott közösségi média felület(ek)re, hogy neked már csak le kelljen ülnöd megírni a szöveget és elkészíteni a grafikát, ne kelljen azzal tölteni az időt, hogy kitalád, miről szóljon az aznapi poszt. Ügyfelednek készítek egy tervet, ami alapján könnyebb lesz olyan posztokat írnod, amik valóban célba érnek és eléri velük a célcsoportját és közelebb hozza a potenciális ügyfeleket a vásárláshoz. Vagy ahhoz, ami éppen az ügyfeled célja a közösségi médián való jelenléttel! 

Egyedi árajánlat 20.000Ft-tól* – a heti gyakoriságtól és közösségi média felületek számától függően, pl.: 

  • egy felület, heti két posztjavaslattal + 5 db story ötlettel 20.000Ft
  • egy felület, heti két posztjavaslattal, heti 1 újrahasznosított posztötlettel + 5 db story ötlettel 25.000Ft
  • egy felület, heti 5 posztjavaslattal + heti 2 story ötlettel 55.000Ft
A posztötletek az adott vállalkozás aktuális marketingcéljaihoz, naptári időszakhoz, egyéb igényekhez igazítva készülnek, nem csak általános témalista. Minimum 3 hónapos megrendelés esetén 3 havonta egyszer hirdetéshez igazított 7 db posztjavaslattal bónuszként.
 
*egy hónapos tartalomterv esetén +10.000Ft ismerkedési/ráhangolódási felár (három hónapos szerződésnél a havi tervezés ára tartalmazza ezt)

 

ÉRDEKEL >>

Akár heti hírlevélhez szeretnél ötleteket, akár ahhoz, hogy marketingstratégia által meghatározott igényeknek megfelelően legyenek sorrendbe szedve és meghatározva a témák egy feliratkozás utáni hírlevélsorozatban, segítek!

Hírlevél témában tudok segíteni:

  • heti hírlevél témáinak kitalálásában (negyedéves terv általában)
  • üdvözlő e-mailsorozat témáinak meghatározása, hogy valóban esélyes legyen a vásárlás
ÉRDEKEL >>