Nem kell, hogy uborkaszezon legyen a nyár MINIKURZUS

Original price was: 7.990Ft.Current price is: 4.990Ft.

Leírás

Úgy érzed, hogy a nyári hónapok mindig visszafognak a sikeres évzárásban? Ha nem esne ki minden évben 2-3 hónap, talán elégedett lennél az éves bevételeddel, de ez így valahogy mindig elkedvetlenít?

Jó lenne kicsit többet keresni de nem tudod, hogyan tarthatnád fenn a bevételeidet ebben az időszakban is?

Ne hagyd, hogy a nyár akadályt jelentsen abban, hogy elégedett legyél a számokkal! Az ügyfelek nem tűnnek el nyáron, csak megváltoznak az igényeik. Ha nem alkalmazkodsz ezekhez az igényekhez, nem tudsz kikerülni ebből a „nyáron úgysem keresek rendes pénzt” nyűglődésből – de ha újratervezel, kitörhetsz a megszokásból!

Képzeld el, hogy nyáron sem kell szomorkodnod a bevételeid miatt, mert ilyenkor is új ügyfeleket szerzel és a meglévőket is boldog, visszatérő vásárlóvá teszed! A „Nem kell, hogy uborkaszezon legyen a nyár” minikurzusban végigmegyünk a fontos dolgokon, amiken te változtathatsz azért, hogy több bevételed legyen, illetve megnézzük azokat a tipikus váráslói viselkedéseket, amiket nyáron tapasztalhatsz és megpróbálunk választ találni arra, hogy ilyen helyzetben mi a teendő.

Az elméletet gyakorlati példákkal turbózom fel, kapsz egy feladatlistát is, amin ha végig mész, növeled az esélyeidet a bevételszerzésre. Lesznek olyan feladatok, amiken „csak” gondolkozni kell, de egy 34+15 elemből álló csekklista is  a tied, amiben hasznos lehetőségeket találsz arról, hogy mit tehetsz a vállalkozásodban, ami bevételnövekedést eredményezhet nyáron is.

Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Csatlakozz a „Nem kell, hogy uborkaszezon legyen a nyár!” minikurzushoz most, és készítsd fel vállalkozásodat a nyári szezon kihívásaira, magadat pedig arra, hogy nem csak kihívásokkal, hanem lehetőségekkel is teli ez az időszak!

Kezdj el dolgozni a nyári üzleti sikereiden még ma!

Főbb témáink a minikurzuson:

  • gyakori tévhitek a nyári visszaesésről
  • pozitív gondolkodásmód kialakítása
  • ügyfélviselkedés megértése és alkalmazkodás a nyári igényekhez
  • termékek/szolgáltatások nyáriasítása (ha a teraszt lehet téliesíteni, a marketinget és a szolgáltatásokat is lehet nyáriasítani, oké?)
  • nyáron is jól működő marketingeszközök
  • csekklista arról, amit megtehetsz a nyári bevételeid növeléséért

DISCLAIMER: Nem minden vállalkozás turbózható fel a nyári időszakra, mert vannak olyanok, amik tényleg nem működnek ebben a szezonban, de igyekszem ötletekkel előállni az ilyen estekre is. Plusz kis gondolkodással ugyanezeket a tippeket át tudod majd alakítani más szezon felturbózására is, mivel azt szeretném átadni a minikurzuson, hogy hogyan kezdj el egy kicsit a vevőd fejével gondolkozni és átalakítani a jelenlegi dolgaidat az ő aktuális igényeihez.

 

 

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Nem kell, hogy uborkaszezon legyen a nyár MINIKURZUS” értékelése elsőként