Leírás
Úgy érzed, hogy a nyári hónapok mindig visszafognak a sikeres évzárásban? Ha nem esne ki minden évben 2-3 hónap, talán elégedett lennél az éves bevételeddel, de ez így valahogy mindig elkedvetlenít?
Jó lenne kicsit többet keresni de nem tudod, hogyan tarthatnád fenn a bevételeidet ebben az időszakban is?
Ne hagyd, hogy a nyár akadályt jelentsen abban, hogy elégedett legyél a számokkal! Az ügyfelek nem tűnnek el nyáron, csak megváltoznak az igényeik. Ha nem alkalmazkodsz ezekhez az igényekhez, nem tudsz kikerülni ebből a „nyáron úgysem keresek rendes pénzt” nyűglődésből – de ha újratervezel, kitörhetsz a megszokásból!
Képzeld el, hogy nyáron sem kell szomorkodnod a bevételeid miatt, mert ilyenkor is új ügyfeleket szerzel és a meglévőket is boldog, visszatérő vásárlóvá teszed! A „Nem kell, hogy uborkaszezon legyen a nyár” minikurzusban végigmegyünk a fontos dolgokon, amiken te változtathatsz azért, hogy több bevételed legyen, illetve megnézzük azokat a tipikus váráslói viselkedéseket, amiket nyáron tapasztalhatsz és megpróbálunk választ találni arra, hogy ilyen helyzetben mi a teendő.
Az elméletet gyakorlati példákkal turbózom fel, kapsz egy feladatlistát is, amin ha végig mész, növeled az esélyeidet a bevételszerzésre. Lesznek olyan feladatok, amiken „csak” gondolkozni kell, de egy 34+15 elemből álló csekklista is a tied, amiben hasznos lehetőségeket találsz arról, hogy mit tehetsz a vállalkozásodban, ami bevételnövekedést eredményezhet nyáron is.
Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Csatlakozz a „Nem kell, hogy uborkaszezon legyen a nyár!” minikurzushoz most, és készítsd fel vállalkozásodat a nyári szezon kihívásaira, magadat pedig arra, hogy nem csak kihívásokkal, hanem lehetőségekkel is teli ez az időszak!
Kezdj el dolgozni a nyári üzleti sikereiden még ma!
Főbb témáink a minikurzuson:
- gyakori tévhitek a nyári visszaesésről
- pozitív gondolkodásmód kialakítása
- ügyfélviselkedés megértése és alkalmazkodás a nyári igényekhez
- termékek/szolgáltatások nyáriasítása (ha a teraszt lehet téliesíteni, a marketinget és a szolgáltatásokat is lehet nyáriasítani, oké?)
- nyáron is jól működő marketingeszközök
- csekklista arról, amit megtehetsz a nyári bevételeid növeléséért
DISCLAIMER: Nem minden vállalkozás turbózható fel a nyári időszakra, mert vannak olyanok, amik tényleg nem működnek ebben a szezonban, de igyekszem ötletekkel előállni az ilyen estekre is. Plusz kis gondolkodással ugyanezeket a tippeket át tudod majd alakítani más szezon felturbózására is, mivel azt szeretném átadni a minikurzuson, hogy hogyan kezdj el egy kicsit a vevőd fejével gondolkozni és átalakítani a jelenlegi dolgaidat az ő aktuális igényeihez.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.