Mi lenne, ha végre tisztán láthatnál és tudnád, mit kell a honlapoddal (és azon túl) tenned, hogy több ügyfeled legyen?

Gyere és segítek!

Képzelj el magadnak egy olyan honlapot, ami nem csak szép, de  a Google és az emberek számára is egyformán csalogató. Olyan ügyfelek találnak meg, akik valóban a te szolgáltatásodat, termékedet keresik, így nagyobb eséllyel lesznek belőlük vásárlók. Ehhez nem árt egy szemet gyönyörködtető és felhasználóbarát honlap – de ezt még turbózni tudjuk az SEO és az SXO extráival. Ahogy az angol mondaná, egy „seózott” honlap valójában „website on steroids”, sokkal jobb a teljesítménye.

Ez mind szép és jó,

de van egy kis gond

Jobb lenne

inkább tisztán látni

Készen állsz, hogy megtanulj mindent, amire épp neked, épp most szükséged van SEO témában ahhoz, hogy felturbózd a vállalkozásodat?

Mondom is, hogyan segíthetek!

Hiszem, hogy 2024-ben már nem elegendő a hagyományos SEO feladatokat elvégezni, hanem inkább az SXO, azaz a keresési élmény optimalizálása felé kell indulni.

Kisvállalkozások SEO stratégájaként a holisztikus  megközelítésre összpontosítok, így kibővítve az alap hármast (technikai SEO, off-site és on-site SEO), azzal amit épp megkíván tőlünk az élet. Merthát a SEO változik. De mégis ugyanaz marad, csak egy itt egy kicsit hozzáadunk, ott egy kicsit elveszünk. Pont mint amikor a nagyi receptjét próbálod a jelenkor igényeire szabni. Lesz egy kis AI is, egy kis UX, egy kis közösségi média, egy kis blog is, ahogy az új Google szereti.

Hogyan segíthetek?

konzultáció
0
év
0
SEO audit
0
mentorált
0

Jöhetsz tanácsadásra, ha

Többféleképpen is segíthetek, mutatom:

SEO tanácsadás

Ha még nincs honlapod vagy nagyon friss minden és eddig nem is foglalkoztál a keresőoptimalizálással és csak iránymutatásra van szükséged.

SEO és SXO audit

Ha már legalább féléves honlapod van és szeretnéd kideríteni, a Google is annyira szereti-e, mint te.

(az audit részeként bizonyos részek választhatóak, ezek egyeztetése alapján tudok egyedi árajánlatot adni)

SEO és SXO stratégia

ALL-IN szolgáltatás, ha már legalább féléves honlapod van és szeretnéd a maximumot kihozni az online jelenlétedből.

(választott részfeladatoktól függően egyedi árajánlat alapján)

egy alkalmas konzultáció

kezdőknek
30.000FT
  • 90 perces online konzultáció
  • jegyzet a konzultáció után

audit

ha már van honlapod
73.000FT-tól
  • teljes honlap elemzése
  • részletes írásos útmutató az elvégzendő feladatokról
Népszerű

SEO és SXO stratégia

ALL-IN
190.000FT-tól
  • audit
  • 3 konzultáció
  • írásos útmutatók
  • konkurenciaelemzés
  • kulcsszókutatás
  • tartalomterv
  • akcióterv

Az árak alanyi ÁFA mentesek és szolgáltatásaimat kizárólag magánszemélyként tudod igénybe venni. 

GYIK

Ez sok mindentől függ, például az iparágadtól, a konkurenciád aktivitásától, az éppen frissülő algoritmusoktól, de attól is, éppen milyen kedve van a potenciális ügyfeleidnek (szezonális termékeknél hatványozottan tapasztalhatjuk ezt, de minden más terméknél és szolgáltatásnál is megfigyelhető egy kis ingadozás az érdeklődésben).

Általában 3-6 hónap után várható eredmény.

Minden projekt után 5-6 hónappal érdemes egy mini auditot és ellenőrzést futtatni, hogy hogyan teljesít a honlap a változtatások után.

Teljesen változó, a honlapod aktuális állapotától és céljaidtól függ.

Egyetlen dolog FIX és megváltoztathatatlan. A SEO nem egy egyszer elvégzendő feladat, hanem az elején van egy nagyobb munka és utána folyamatos figyelmet igényel a honlap – ezek a feladatok természetesen nem lesznek ilyen nagy hajrában végzendő tennivalók, de a SEO lényege, hogy folyamatos frissítéseket igényel. Pont erről szólnak a konzultációk, hogy megbeszéljük, mikor mit kell frissíteni, variálni.

Ez is minden csomagnál változik.

Az egyalkalmas konzultációra viszonylag rövid a várólista, 1-2 héten belül egészen biztosan találunk időpontot.

Az auditot jelentkezéstől, megegyezéstől függően általában 2-4 hét alatt szoktam tudni elvégezni (az időtartam attól is függ, melyik alfeladatokat veszed igénybe, kell-e teljes konkurenciakutatást végezni, stb.).

Általában januárban és szeptemberben kicsit hosszabb a várólista, mert ilyenkor sokan döntenek úgy, hogy szeretnének valamit változtatni az oldalukon.

Az ALL-IN stratégia szintén 2-4 hetes várólistát szokott jelenteni, az első konzultáicióig. Mivel itt többször is találkozunk, rajtad áll, hogy mennyi idő alatt végzed el a köztes feladatokat és tudunk időpontot egyeztetni a második, illetve harmadik konzultációra.

FONTOS: Amikor jelentkezel, mindig megmondom, hogy nagyjából mikor tudok végezni a feladatokkal, ha szerződünk, tehát nem kell aggódnod, hogy jelentkezel és azt sem tudod, hogy egy héten vagy egy hónapon belül kapsz valamit.

Igen, mivel a konzultációkon azt tanítom meg, hogy te hogyan tudod DIY-olni a feladatokat, hogy ma, jövő héten és jövőre is tudd, hogy mit kell csinálnod, ne kelljen minden apró feladatért folyamatosan fizetned valakinek, hogy elvégezze.

Az elemzéseket (honlap, konkurencia, stb.) és kulcsszókutatást természetesen elvégzem, terveket is gyártok, ha szeretnéd, hogy tudd, mikor mit milyen sorrendben logikus csinálni, de a feladatokat neked (vagy asszisztensednek) kell elvégezned.

Kapacitástól függően vállalok kivitelezési feladatokat is.

Mindig érdeklődj ezzel kapcsolatban, mert vannak időszakok, amikor sok ilyen feladatom van és hosszabb a várólista vagy egyáltalán nem tudom vállalni (nem csak a saját ügyfeleim számára végzek ilyen feladatokat, hanem több webdesignerrel dolgozom együtt, akik a SEO feladatokat rám szokták bízni, így attól is függ az elfoglaltságom, nekik épp mennyi ügyfelük van), de vannak természetesen holtidőszakok is, amikor pikk-pakk sorra kerülhetsz.

De ha nálam nem is fér bele, valószínűleg tudok magam helyett ajánlani embereket a feladatok vagy részfeladatok elvégzésére.

A SEO (search engine optimisation) keresőoptimalizálást jelent, de az AI (mesterséges intelligencia) térhódításának köszönhetően sok minden változik most és egyre gyorsabb lesz a változás, emiatt nagyobb fókuszt kapnak a technikai és tartalmi dolgokon kívül egyéb, szubjektívebb tényezők is, mint például az, hogy milyen élmény valamit csinálni.

Éppen ezért kapott a honlapoknál is egyre nagyobb szerepet a felhasználói élmény (UX) az utóbbi években, nem elég, hogy információ van az oldalon, vagy szép, hanem könnyen is legyen használható, könnyen találjuk meg a dolgokat az oldalon belül.

Ugyanez a helyzet a keresésnél is, tágabb értelmeben kell foglalkozunk ezzel, így jött a képbe az SXO, azaz search experience optimisation, a keresési élmény optimalizálása. Több tényezős már a keresés, nem csak a google-ben, hanem youtube-on, tiktokon, instán és még hatmillió egyéb felületen keresünk, és ezt nem tudjuk már figyelmen kívül hagyni. Ez nem feltétlenül rossz (sőt, vannak előnyös hatásai is!), csak egy kicsit más megközelítést kíván.

Extraként jó ha tudod, hogy eredetileg tanár vagyok, úgyhogy lételemem az információátadás és abból táplálkozom, ha végre látom mások arcán, hogy megértettek valamit – éppen ezért tuti hogy minden betűszót és egyéb flancos kifejezést elmagyarázok majd, ha együtt dolgozunk!

Átutalással tudsz fizetni.

A konzultáció összegét minden esetben egyben szükséges fizetni.

Az auditot, amennyiben 100e forint alatt van az összeválogatott szolgáltatások összege, egyben szokott történni a fizetés, felette lehetséges a részletfizetés, de ebben az esetben 10%-kal magasabb lesz a végösszeg.

Az ALL-IN stratégiánál szintén lehetséges a részletfizetés (10%-os végösszegnövekedéssel kalkulálva).

Eredményesen dolgozhatunk együtt, ha

BELEVÁGSZ?

Foglalj időpontot a konzultációra!