Mi lenne, ha végre tisztán láthatnál és tudnád, mit kell a honlapoddal (és azon túl) tenned, hogy több ügyfeled legyen?
- megtanulnád, hogy kell túlélni ezt az egész SEO témát kisvállalkozóként 2024-ben?
- mindezt megbolondulás nélkül?
Gyere és segítek!
Képzelj el magadnak egy olyan honlapot, ami nem csak szép, de a Google és az emberek számára is egyformán csalogató. Olyan ügyfelek találnak meg, akik valóban a te szolgáltatásodat, termékedet keresik, így nagyobb eséllyel lesznek belőlük vásárlók. Ehhez nem árt egy szemet gyönyörködtető és felhasználóbarát honlap – de ezt még turbózni tudjuk az SEO és az SXO extráival. Ahogy az angol mondaná, egy „seózott” honlap valójában „website on steroids”, sokkal jobb a teljesítménye.
Ez mind szép és jó,
de van egy kis gond
- mindenki mondogatja, hogy a keresőoptimalizálás fontos, de valójában halvány lila dunsztod sincs, hogy neked ebből épp mire van szükséged
- el vagy veszve a sok szitokszónak tűnő rövidítés között és inkább "majdholnap" foglalkozol vele és teljesen elfelejtődik az egész
- addig-addig halogatod a feladatokat, amíg azon kapod magad, hogy a konkurenciád jócskán beelőzött, pedig látszólag semmi extrát nem csinál
- frusztrál, hogy tudod, hogy kell valamit kezdened a témával, de nem tudod, hogyan fogj bele
Jobb lenne
inkább tisztán látni
- és magadra szednél annyi tudást, ami elég arra, hogy tudd, mi az, amire tényleg szükséged van kisvállalkozóként és mi az, amit meghagysz inkább a nagyoknak
- megtanulnád, hogy neked, a te vállalkozásodnak mire van szüksége úgy, hogy a befektetett idő-energia ne legyen több, mint ami neked pont megéri
- végre nem rémülnél meg a sok tennivalótól, hanem végre tudnád, hogy mit kell tenned a honlapoddal, ami valóban megéri és így, hogy nem végeláthatatlan tennivalólista van előtted, végre bele is vágsz a feladatokba
- megtanulnád azt, mi kell neked a SEO-ból, hogy lehet felturbózni az online jelenléted az SXO (search experience optimisation) segítségével, mire haszinálhatod az AI-t (és mikor érdemes lelkesen szidni, hogy "bezzeg az én időmben" - hidd el, ezt is űzöm lelkesen én is), hogy előrébb lépj a vállalkozásodban
Készen állsz, hogy megtanulj mindent, amire épp neked, épp most szükséged van SEO témában ahhoz, hogy felturbózd a vállalkozásodat?
Mondom is, hogyan segíthetek!
Hiszem, hogy 2024-ben már nem elegendő a hagyományos SEO feladatokat elvégezni, hanem inkább az SXO, azaz a keresési élmény optimalizálása felé kell indulni.
Kisvállalkozások SEO stratégájaként a holisztikus megközelítésre összpontosítok, így kibővítve az alap hármast (technikai SEO, off-site és on-site SEO), azzal amit épp megkíván tőlünk az élet. Merthát a SEO változik. De mégis ugyanaz marad, csak egy itt egy kicsit hozzáadunk, ott egy kicsit elveszünk. Pont mint amikor a nagyi receptjét próbálod a jelenkor igényeire szabni. Lesz egy kis AI is, egy kis UX, egy kis közösségi média, egy kis blog is, ahogy az új Google szereti.
Hogyan segíthetek?
- megmutatom, hogy mik azok a SEO feladatok, amiket te magad is el tudsz végezni a honlapodon, hogy az jobban teljesítsen
- összegyűjtjük azokat a tennivalókat, amikhez érdemes szakember segítségét kérned (van, amit egy webes 5 perc alatt megcsinál, de lehet, hogy te 3 napot agonizálsz rajta, mint én szoktam bizonyos nemszeretem feladatoknál, és akkor sem lesz az igazi az eredmény)
- csekklistát kapsz a tennivalókról, fontossági sorrendről és minden egyébről, ami a te honlapodnál szükséges lehet
- átvesszük, hogy mi az, amit most meg kell tenned, de azt is, hogyha haladni szeretnél a korral, merre tereld a fókuszod
Jöhetsz tanácsadásra, ha
- még nincs honlapod, de szeretnéd rögtön jól csinálni
- van már honlapod, de szeretnéd, ha nem csak szép lenne, hanem organikus látogatókat is hozna
- el vagy veszve a tennivalók között és szeretnéd, ha valaki rendszerezné neked a feladatokat
- nem tudod, hogy jó-e a honlapod vagy csak szép, ezért szeretnéd, ha egy külső szemlélő is rápillantana és kielemezné azt
Többféleképpen is segíthetek, mutatom:
SEO tanácsadás
Ha még nincs honlapod vagy nagyon friss minden és eddig nem is foglalkoztál a keresőoptimalizálással és csak iránymutatásra van szükséged.
- átvesszük az alap tennivalókat és megmutatom, mit HOGYAN csinálj
- általános javaslatok a honlapod javítására
- jegyzet az elhangzottakról
- 80-90 perces online konzultáció
- szükség esetén plusz konzultáció is igénybe vehető kedvezményes óradíjjal
SEO és SXO audit
Ha már legalább féléves honlapod van és szeretnéd kideríteni, a Google is annyira szereti-e, mint te.
(az audit részeként bizonyos részek választhatóak, ezek egyeztetése alapján tudok egyedi árajánlatot adni)
- honlap automata és manuális elemzése
- konkurenciaelemzés (választható)
- kulcsszókutatás (választható)
- Google Cégprofil audit (választható)
- írásos kiértékelés és lista a változtatási javaslatokról
- 30 perces konzultáció, hogy a felmerülő kérdésekre választ kaphass
- részletes akcióterv készítése (választható)
- igény esetén extra konzultáció is igénybe vehető kedvezményes óradíjjal
SEO és SXO stratégia
ALL-IN szolgáltatás, ha már legalább féléves honlapod van és szeretnéd a maximumot kihozni az online jelenlétedből.
(választott részfeladatoktól függően egyedi árajánlat alapján)
- SEO és SXO audit
- keresési szándék figyelembevételével kialakított tartalomterv
- konkurenciaelemzés (értéke 79.000Ft)
- kulcsszókutatás (értéke 59.000Ft)
- Google Cégprofil audit (értéke 29.000Ft)
- részletes akcióterv készítése
- 1 db 90 perces és 2 db 60 perces konzultáció
egy alkalmas konzultáció
kezdőknek-
90 perces online konzultáció
-
jegyzet a konzultáció után
audit
ha már van honlapod-
teljes honlap elemzése
-
részletes írásos útmutató az elvégzendő feladatokról
SEO és SXO stratégia
ALL-IN-
audit
-
3 konzultáció
-
írásos útmutatók
-
konkurenciaelemzés
-
kulcsszókutatás
-
tartalomterv
-
akcióterv
Az árak alanyi ÁFA mentesek és szolgáltatásaimat kizárólag magánszemélyként tudod igénybe venni.
GYIK
Ez sok mindentől függ, például az iparágadtól, a konkurenciád aktivitásától, az éppen frissülő algoritmusoktól, de attól is, éppen milyen kedve van a potenciális ügyfeleidnek (szezonális termékeknél hatványozottan tapasztalhatjuk ezt, de minden más terméknél és szolgáltatásnál is megfigyelhető egy kis ingadozás az érdeklődésben).
Általában 3-6 hónap után várható eredmény.
Minden projekt után 5-6 hónappal érdemes egy mini auditot és ellenőrzést futtatni, hogy hogyan teljesít a honlap a változtatások után.
Teljesen változó, a honlapod aktuális állapotától és céljaidtól függ.
Egyetlen dolog FIX és megváltoztathatatlan. A SEO nem egy egyszer elvégzendő feladat, hanem az elején van egy nagyobb munka és utána folyamatos figyelmet igényel a honlap – ezek a feladatok természetesen nem lesznek ilyen nagy hajrában végzendő tennivalók, de a SEO lényege, hogy folyamatos frissítéseket igényel. Pont erről szólnak a konzultációk, hogy megbeszéljük, mikor mit kell frissíteni, variálni.
Ez is minden csomagnál változik.
Az egyalkalmas konzultációra viszonylag rövid a várólista, 1-2 héten belül egészen biztosan találunk időpontot.
Az auditot jelentkezéstől, megegyezéstől függően általában 2-4 hét alatt szoktam tudni elvégezni (az időtartam attól is függ, melyik alfeladatokat veszed igénybe, kell-e teljes konkurenciakutatást végezni, stb.).
Általában januárban és szeptemberben kicsit hosszabb a várólista, mert ilyenkor sokan döntenek úgy, hogy szeretnének valamit változtatni az oldalukon.
Az ALL-IN stratégia szintén 2-4 hetes várólistát szokott jelenteni, az első konzultáicióig. Mivel itt többször is találkozunk, rajtad áll, hogy mennyi idő alatt végzed el a köztes feladatokat és tudunk időpontot egyeztetni a második, illetve harmadik konzultációra.
FONTOS: Amikor jelentkezel, mindig megmondom, hogy nagyjából mikor tudok végezni a feladatokkal, ha szerződünk, tehát nem kell aggódnod, hogy jelentkezel és azt sem tudod, hogy egy héten vagy egy hónapon belül kapsz valamit.
Igen, mivel a konzultációkon azt tanítom meg, hogy te hogyan tudod DIY-olni a feladatokat, hogy ma, jövő héten és jövőre is tudd, hogy mit kell csinálnod, ne kelljen minden apró feladatért folyamatosan fizetned valakinek, hogy elvégezze.
Az elemzéseket (honlap, konkurencia, stb.) és kulcsszókutatást természetesen elvégzem, terveket is gyártok, ha szeretnéd, hogy tudd, mikor mit milyen sorrendben logikus csinálni, de a feladatokat neked (vagy asszisztensednek) kell elvégezned.
Kapacitástól függően vállalok kivitelezési feladatokat is.
Mindig érdeklődj ezzel kapcsolatban, mert vannak időszakok, amikor sok ilyen feladatom van és hosszabb a várólista vagy egyáltalán nem tudom vállalni (nem csak a saját ügyfeleim számára végzek ilyen feladatokat, hanem több webdesignerrel dolgozom együtt, akik a SEO feladatokat rám szokták bízni, így attól is függ az elfoglaltságom, nekik épp mennyi ügyfelük van), de vannak természetesen holtidőszakok is, amikor pikk-pakk sorra kerülhetsz.
De ha nálam nem is fér bele, valószínűleg tudok magam helyett ajánlani embereket a feladatok vagy részfeladatok elvégzésére.
A SEO (search engine optimisation) keresőoptimalizálást jelent, de az AI (mesterséges intelligencia) térhódításának köszönhetően sok minden változik most és egyre gyorsabb lesz a változás, emiatt nagyobb fókuszt kapnak a technikai és tartalmi dolgokon kívül egyéb, szubjektívebb tényezők is, mint például az, hogy milyen élmény valamit csinálni.
Éppen ezért kapott a honlapoknál is egyre nagyobb szerepet a felhasználói élmény (UX) az utóbbi években, nem elég, hogy információ van az oldalon, vagy szép, hanem könnyen is legyen használható, könnyen találjuk meg a dolgokat az oldalon belül.
Ugyanez a helyzet a keresésnél is, tágabb értelmeben kell foglalkozunk ezzel, így jött a képbe az SXO, azaz search experience optimisation, a keresési élmény optimalizálása. Több tényezős már a keresés, nem csak a google-ben, hanem youtube-on, tiktokon, instán és még hatmillió egyéb felületen keresünk, és ezt nem tudjuk már figyelmen kívül hagyni. Ez nem feltétlenül rossz (sőt, vannak előnyös hatásai is!), csak egy kicsit más megközelítést kíván.
Extraként jó ha tudod, hogy eredetileg tanár vagyok, úgyhogy lételemem az információátadás és abból táplálkozom, ha végre látom mások arcán, hogy megértettek valamit – éppen ezért tuti hogy minden betűszót és egyéb flancos kifejezést elmagyarázok majd, ha együtt dolgozunk!
Átutalással tudsz fizetni.
A konzultáció összegét minden esetben egyben szükséges fizetni.
Az auditot, amennyiben 100e forint alatt van az összeválogatott szolgáltatások összege, egyben szokott történni a fizetés, felette lehetséges a részletfizetés, de ebben az esetben 10%-kal magasabb lesz a végösszeg.
Az ALL-IN stratégiánál szintén lehetséges a részletfizetés (10%-os végösszegnövekedéssel kalkulálva).
Eredményesen dolgozhatunk együtt, ha
- egyszemélyes vagy kis vállalkozásod van és szeretnéd, ha menőbb lenne az online jelenléted
- szeretnél több látogatót az oldaladon, hogy hűséges vásárlóiddá konvertáld őket
- elfáradtál már abban, hogy ide-oda kapkodsz a tennivalók között, ezért jó lenne tudni, mikor mit érdemes csinálni
- készen állsz arra, hogy a SEO és SXO extráit kombinálva versenyelőnyre tegyél szert