90 perc, ami irányba állítja a marketinged
Ez a konzultáció neked szól, ha már egy ideje vállalkozol, de mostanában valami nem az igazi:
sok energiát teszel a marketingedbe, mégsem jönnek az eredmények,
hirdetsz, posztolsz, de nem tudod, miért nem hoz vevőt,
bizonytalan vagy, jó helyen költöd-e a pénzed, vagy csak szórod.
A cél, hogy feltárjuk, min kell változtatni, hogy ne csak költsd a pénzed és pazarold az idődet, hanem újra pörögjön az ügyfélszerzés – 90 intenzív perc, 3 pontos akcióterv és máris sínen vagy!
MIT KAPSZ
EBBEN A 90 PERCBEN?
- marketing diagnózis - látni fogod, mi működik és mi nem a jelenlegi rendszeredben , segítek kitalálni, hogy merre indulj, vagy épp hol érdemes piszkálni a folyamatokat
- egyértelmű akcióterv - nem általános tippeket, hanem konkrét lépéseket a te vállalkozásodra szabva
- stratégiai, de érthető javaslatok - szakzsargon nélkül, érthetően, itt-ott konyhanyelven, könnyen megjegyezhetően
- magabiztosságot nyerhetsz, hogy jó irányban haladsz és nem pazarolod tovább az időd és a pénzed
MIRŐL BESZÉLHETÜNK? Attól függően, hogy mire van MOST legnagyobb szükséged, ezek lehetnek a témáink a konzultáción:
- hirdetési stratégia - hol érdemes hirdetni (Meta, Google, Pinterest…), mennyiért, és hol a határ a te esetedben, amikor a hirdetéskezelés DIY-olásáról már megéri átváltani a hirdetéskezelés kiszervezésére
- értékesítési tölcsér - hol veszíted el az érdeklődőket, és hogyan tudod több vevővé konvertálni őket és mivel lehetne kiegészíteni, átalakítani, hogy hatékonyabbban működjön
- tartalommarketing - milyen posztok, videók, anyagok hozzák valóban az ügyfeleket, nem csak a lájkokat és hogyan tudsz a Google és az AI szeme elé kerülni a megfelelő tartalommal
- marketing iránytű - ha egyszerűen csak kell egy tiszta kép, hogy merre indulj, mi az első 3 lépés
Neked is itt a helyed, ha...
- úgy érzed, sok energiát ölsz a marketingbe, de nem jönnek az eredmények
- szeretnéd tudni, melyik csatornára érdemes fókuszálni, hogy ne aprózd szét magad,
- szeretnél konkrét, rád szabott, kipróbált tippeket, nem pedig újabb általános tanácsok
Gyere el a konzultációra, és 90 percben kapod meg azt, ami most a legjobban segít!
Hogyan működik?
- időpontfoglalás - te választod, mikor jó
- előkészítő kérdőív - hogy a konzultáción ne az elemzésre menjen el az idő, hanem a megoldásokra
- 90 perces konzultáció (online) – fókuszban a legégetőbb problémáid
- utókövetés – kapsz összefoglaló jegyzetet és hasznos linkeket, hogy biztosan végig is tudd vinni a tervet
MENNYIBE KERÜL?
30.000Ft/90 perc
Az árak alanyi ÁFA mentesek és szolgáltatásaimat kizárólag magánszemélyként tudod igénybe venni.
Készen állsz arra, hogy most tényleg irányba állítsd a marketinged?
Ki vagyok én, mi közöm a témához?
Máté Noémi vagyok, marketing stratégiai tanácsadó
2020 óta segítek kisvállalkozóknak átlátni a marketingjük útvesztőjét, és megtalálni azt a stratégiát, ami valóban ügyfeleket hoz – kombinálva az organikus és fizetős lehetőségeket, mindent úgy, hogy az nem csak a vállalkozás igényeihez, hanem a vállalkozó emberi igényeihez is igazítsunk és így alkothassunk egy fenntartható, megbolondulás nélküli marketing stratégiát.
Dolgoztam kezdő és tapasztalt vállalkozókkal, segítettem hirdetésekben, tartalomstratégiában és értékesítési folyamatokban. A célom mindig ugyanaz: egyszerűsíteni, fókuszálni, eredményre vinni.
Mások szerint ilyen velem dolgozni:
Készen állsz, hogy új lendületet adj a marketingednek?
- küldj e-mailt, hogy érdekel a konzultáció vagy foglalj időpontot a naptárban (amelyik verzió kényelmesebb - ha nem találsz megfelelő időpontot a naptárban, mindenképp írj üzenetet, hogy kereshessünk egyet, ami jó neked)
- egyeztetünk egy időpontot a találkozóra
- a konzultáció előtt kapsz egy kérdőívet, hogy megkérdezzem előre, amit muszáj tudnom, illetve hogy te is el tudd mondani, ami szerinted fontos és előre is tudj kérdezni (ezzel sokkal hatékonyabb lesz a konzultáció, mert nem a meglévő helyzet elemzésére használjuk az időt, hanem arra, hogy mostantól mit kell tenned, hogy szebb legyen a jövő)
- a konzultáció után pedig kapsz majd néhány jegyzetet, hasznos linket, ami szóba került menet közben és hasznos lehet a vállalkozásodhoz
Gyakran ismételt kérdések
A konzultáció leginkább azoknak hasznos, akiknek már működik a vállalkozásuk, de elakadtak a marketingben. Ha most indulsz, tudok adni alapirányt, de a legnagyobb értéket akkor kapod, ha már vannak ügyfeleid vagy futtatsz hirdetéseket, posztolsz rendszeresen.
Ha teljesen kezdő vagy, akkor is keress meg bátran e-mailben, de akkor egy kicsit más felépítésben szoktunk konzultálni – ez egy intenzív alkalom, amikor fontos, hogy „már félszavakból is megértsük egymást”, ehhez jó, ha vannak korábbi tapasztalatok.
Semmi gond. A konzultáción nem technikai beállításokat tanítok, hanem stratégiát és konkrét lépéseket mutatok, megtervezzük, mikor mit érdemes csinálni. Ha pedig valami tech téma szóba kerül, ha gyorsan megoldható, képernyőmegosztással letudjuk a konzultáción, ha pedig extrább, akkor segítek, hogy ki tudja megoldani a feladatot (lehet, hogy én, lehet, hogy más szakembert ajánlok, például egy landing oldal tökéletesítéséhez vagy e-mail marketing rendszerezéséhez, stb.)
Nem maradsz jegyzet nélkül! A találkozó után kapsz egy rövid összefoglalót és a legfontosabb linkeket, tippeket, hogy pontosan tudd, mit kell megvalósítanod a következő hetekben.
Ez attól függ, milyen területen dolgozunk együtt. Van, ami azonnal hozhat változást (pl. ha a hirdetésed rosszul van beállítva), és van, ami inkább 2–4 hét alatt mutatja meg a hatását (pl. tartalomstratégia, tölcsér finomhangolás). De mindig olyan akciótervet kapsz, amit rögtön el tudsz kezdeni és elmondom azt is, hogy mikorra várható eredmény, mit kell figyelni, hogy ellenőrizni tudd, jó-e az irány.
Nem, a konzultáció díja egy összegben fizetendő a foglaláskor. Ez azért fontos, mert így mindketten elköteleződünk: te, hogy megvalósítod a lépéseket, én pedig, hogy a maximumot kihozzam belőled 90 perc alatt.
Ha a konzultáció után újabb kérdésed merül fel, foglalhatsz egy újabb alkalmat, vagy ha rendszeres támogatásra van szükséged, megnézzük, hogyan tudunk hosszabb távon együtt dolgozni. Ha rendszeresen és többször jönnél, akkor általában 60 perces alkalmakat szoktunk tartani – ehhez mérten időarányosan alacsonyabb áron.
Marketing Noémivel 2025 | Minden jog fenntartva