NE vessz el a hirdetések útvesztőjében!
Szeretnél stabil ügyfélszerző rendszert építeni Meta, Pinterest vagy Google hirdetésekkel, de elakadtál? Segítek!
- búcsút inthetsz a "nem tudom, merre induljak" érzésnek
- megtervezzük, mikor, mit, hol, mennyiért hirdess vagy
- leveszem rólad a DIY hirdetgetés terhét és beállítom kampányaidat, hogy te a növekedésre fókuszálhass
A MAI NAP
éppen megfelelő arra, hogy ...
…. végre rendet tegyél a hirdetéseid körül. A reklámkampányoknak nem kell stresszes feladatnak lenniük; pont ellenkezőleg, stratégiai eszközként kell segíteniük a vállalkozásodat, hogy az kiszámíthatóan növekedjen.
Ha kisvállalkozóként szeretnéd:
- bizonytalan vagy, mit és hol hirdess
- nem tudod, mitől lennének eredményesebbek a hirdetéseid
- a legjobb hirdetési stratégiát keresed, ami a te céljaidhoz passzol és nem csak leutánozza a nagyokat ban)
Ne aggódj tovább! Segítek kitalálni, mi a legjobb neked, ha te készíted a hirdetéseket, és mikor jön el az a pont, hogy valóban megérje kiszervezned a hirdetéseidet.
HOGYAN
tudok neked segíteni?
Kétféleképpen dolgozhatunk együtt - te döntesz, melyik passzol hozzád jobban:
Hirdetési stratégia tanácsadás
Ha te magad kezeled a hirdetéseidet, de szükség van egy konkrét, jól átgondolt tervre, ami alapján haladhatsz. Együtt átnézzük a céljaidat, és személyre szabott javaslatokat kapsz arról:
- hogyan találd ki, melyik lehet a számodra legmegfelelőbb platform (Meta, Google, Pinterest vagy valami más) és hozd ki a legtöbbet a büdzséből
- hogyan építs fel egy olyan hirdetési tölcsért, ami folyamatosan hozza az érdeklődőket (TIPP, nem csak az számít tölcsérnek, ha ingyenes cuccot adsz mindenkinek)
- milyen a leghatékonyabb hirdetési forma a te estedben
- mit kell nézni a landing oldaladon, hogy az támogassa az értékesítést
- mikor éri meg kiszervezni a hirdetéskezelést és mikor jobb, ha DIY-ban intézed (TIPP: általában 100.000Ft környékén van a határ)
Hirdetéskezelés
Ha nincs kedved a hirdetésekkel bajlódni, átveszem a kampányok teljes felügyeletét, hogy neked csak a beérkező vevőkkel kelljen foglalkoznod. Kicsit magasabb büdzsénél éri meg, de akkor hátradőlhetsz, mert ezt mind megcsinálom helyetted:
- stratégiaalkotás és célmeghatározás
- hirdetési fiók beállítása (tech dolgok)
- hirdetési anyagok elkészítése (grafika- és szövegvariációk, figyelembe véve az Andromeda algoritmusfrissítés hozta extra igényeket is)
- kampányok létrehozása és folyamatos felügyelete
- hirdetésoptimalizálás a maximális hatékonyság érdekében
- folyamatos kapcsolattartás
- könnyen áttekinthető havi jelentések
- többcsatornás megközelítés (Meta, Google, Pinterest, Reddit ads)
Az árak alanyi ÁFA mentesek és szolgáltatásaimat kizárólag magánszemélyként tudod igénybe venni.
Te döntesz, melyik út a tied!
Ezt neked találták ki, ha...
- sok időt fektetsz a hirdetésekbe, de az eredmények elmaradnak
- bizonytalan vagy, hogy a pénzed jó helyre megy-e, és nem csak szórod a hirdetési büdzsét
- tudni szeretnéd, melyik platform a legmegfelelőbb a vállalkozásodnak
- konkrét, személyre szabott tippeket keresel, nem pedig általánosságokat
Válaszd a tanácsadást, vagy bízd rám a hirdetéskezelést – a döntés a tiéd!
Engedd meg magadnak, hogy a hirdetésekkel eredményeket érj el!
Ki vagyok én, mi közöm a témához?
Máté Noémi vagyok, marketing tanácsadó
- voltam belesodródósan „kényszervállalkozó”, kipróbáltam az alkalmazotti életet is és lettem szerelemből vállalkozó, úgyhogy van egy kis rálátásom mindegyik verzióra
- 2020 óta kísérek kezdő vállalkozókat, néha a nulladik lépéstől, néha a tizediktől, de visszafejtegetve és újrakezdve az egészet, hogy meglegyenek a biztos alapok a fejlődéshez
- marketinges háttérrel, gyakorlati szemlélettel dolgozom – nem csak tanácsokat kapsz, hanem kézzelfogható anyagokat is
- szeretem összehangolni az organikus marketinfeladatokat a hirdetésekkel a hatékonyság érdekében
Mások szerint ilyen velem dolgozni:
Én, papíron:
Gyakran ismételt kérdések
stratégiai konzultáció – azoknak ideális, akik szeretnék érteni és önállóan kezelni a hirdetéseiket, de ehhez profi iránymutatásra van szükségük. Tökéletes, akkor, ha alacsonyabb hirdetési büdzsével rendelkezel (és jobb, ha a hirdetéskezelő munkadíját inkább a hirdetésre költöd), de azért szeretnéd JÓL csinálni ezt a hirdetésesdit és nincs kedved mindent kiguglizni meg túlagyalni, hogy biztos úgy kell-e.
Ez az a verzió, amikor te állítod be a hirdetéseket, készítesz el mindent és finomhangolsz, de nem kell mindent túlagyalnod, hogy jó lesz-e úgy, mert ezt átbeszéljük (kampány felépítése, mit hova kattints, stb).
hirdetéskezelés – akkor éri meg igazán, ha már van megfelelő hirdetési büdzséd (100.000 Ft felett), és szeretnéd, hogy egy szakember átvegye a teljes terhet tőled: stratégiától a kampányok beállításán át az optimalizálásig.
Ez az a verzió, amikor nem kell szöszmötölnöd a feladatokkal, csak adsz némi infót és én megcsinálok mindent.
Tapasztalatom szerint legalább havi 100.000 Ft hirdetési büdzsé szükséges ahhoz, hogy a kampány valóban megtérüljön, és a hirdetési költség mellett a munkadíjam is kifizetődő legyen számodra. Ez alatt a szint alatt általában jobb döntés, ha te magad kezeled a hirdetéseket. De lehet olyat is, hogy egy nagyobb kampányt elkészítek neked és utána a következőt már te intézed. Többféleképpen is lehet kombinálni a hirdetéskezelés kiszervezését és a konzultációkat, nem kell választanod, hogy vagy ez, vagy az 😉
Semmi gond! Ha havi 100.000 Ft alatti kerettel indítanál, akkor a konzultáció során megmutatom, hogyan tudod a lehető legtöbbet kihozni belőle. Havi 25-30 ezer forintból is lehet már jókat alkotni, ha jól megtervezzük és egy kicsit kiegészítjük organikus posztokkal. A tervezős konzultácion pont erre kapsz tőlem egy konkrét tervet, hogy magabiztosan állíthasd be a hirdetéseidet, és mire figyelj a hirdetésen túl is.
Ha konzultációt választasz → rövid egyeztetés után lefoglaljuk az időpontot, és kapsz egy kérdőívet, ami alapján felkészülök a beszélgetésre.
Ha hirdetéskezelést szeretnél → először egy 20 perces online ismerkedős hívásban átbeszéljük a céljaidat és a hirdetési keretet, majd egyedi árajánlatot kapsz (mindig készítek egy alap ajánlatot, de lehet vannak opcionálisan hozzáadható lehetőségek is – semmit nem erőszakolok rád, te választod majd, hogy alapcsomagot kérsz vagy bármi extrát). Az árajánlat elfogadása után szerződünk, kapsz egy résszámlát és egy még részletesebb egyeztetés következik, hozzáféréseket adsz és infót cserélünk. Ezután elkészítek mindet, amire szükség van és hátradőlhetsz.
Konzultáció esetén egyösszegben, utalással a konzultáció napján.
Hirdetéskezelés esetén a szerződésben foglaltak szerint – ez minden esetben kicsit máshogy szokott alakulni (általában az első hónapban egy részt előre fizetsz, a maradékot a hirdetés elindítása után, a következő hónapokban pedig minden hónap végén érkezik a számla).
Igen, új partnerként legalább 3 hónapos szerződéssel indulunk. Ennek nagyon egyszerű oka van: a hirdetéseknél ritkán van olyan, hogy egyetlen random kampányból tartós eredmény születik. Kell idő, hogy a stratégia kibontakozzon, teszteljünk, optimalizáljunk, és valóban stabilan hozzuk azokat az eredményeket, amiket szeretnél.
Persze vannak kivételes esetek is – például, ha egy konkrét, rövid célkampányról van szó -, de alapvetően minimum három hónapra érdemes elköteleződni.
Fontos: nem kell egyben kifizetned az egészet, mindig havi díjas a szerződés, tehát havonta rendezzük a számlát.
Készen állsz, hogy új lendületet adj a marketingednek?
- küldj e-mailt, hogy érdekel a hirdetéssekkel előrébb jutás
- egyeztetünk egy időpontot a stratégiai konzultációra vagy ha a hirdetéskezelésre jelentkeznél, akkor egy rövid 20 perces ismerkedős megbeszélésre, ahol megismerkedünk és megnézzük, valóban erre van-e szükséged és hogyan tudunk együtt dolgozni
- ha hirdetéskezelést szeretnél, minden esetben egyedi árajánlatot kapsz, ezért fix árat csak a mini megbeszélés után tudok mondani (az ár függ attól, hány felületen, hány hirdetéssel dolgozunk, milyen részletes jelentéseket szeretnél hó végén, kell-e a landing oldal elemzésével és átalakításával foglalkozni, tehát soktényezős, ezért nem tudok fix árat mondani látatlanban)
Marketing Noémivel 2025 | Minden jog fenntartva