NE vessz el a hirdetések útvesztőjében!

Szeretnél stabil ügyfélszerző rendszert építeni Meta, Pinterest vagy Google hirdetésekkel, de elakadtál? Segítek! 

A MAI NAP

éppen megfelelő arra, hogy ...

…. végre rendet tegyél a hirdetéseid körül. A reklámkampányoknak nem kell stresszes feladatnak lenniük; pont ellenkezőleg, stratégiai eszközként kell segíteniük a vállalkozásodat, hogy az kiszámíthatóan növekedjen. 

Ha kisvállalkozóként szeretnéd:

Ne aggódj tovább! Segítek kitalálni, mi a legjobb neked, ha te készíted a hirdetéseket, és mikor jön el az a pont, hogy valóban megérje kiszervezned a hirdetéseidet.

HOGYAN

tudok neked segíteni?

Kétféleképpen dolgozhatunk együtt - te döntesz, melyik passzol hozzád jobban:

Hirdetési stratégia tanácsadás

Ha te magad kezeled a hirdetéseidet, de szükség van egy konkrét, jól átgondolt tervre, ami alapján haladhatsz. Együtt átnézzük a céljaidat, és személyre szabott javaslatokat kapsz arról:

Hirdetéskezelés

Ha nincs kedved a hirdetésekkel bajlódni, átveszem a kampányok teljes felügyeletét, hogy neked csak a beérkező vevőkkel kelljen foglalkoznod. Kicsit magasabb büdzsénél éri meg, de akkor hátradőlhetsz, mert ezt mind megcsinálom helyetted:

Az árak alanyi ÁFA mentesek és szolgáltatásaimat kizárólag magánszemélyként tudod igénybe venni. 

Ezt neked találták ki, ha...

Válaszd a tanácsadást, vagy bízd rám a hirdetéskezelést – a döntés a tiéd!

Engedd meg magadnak, hogy a hirdetésekkel eredményeket érj el!

Ki vagyok én, mi közöm a témához?

Máté Noémi vagyok, marketing tanácsadó

  • voltam belesodródósan „kényszervállalkozó”, kipróbáltam az alkalmazotti életet is és lettem szerelemből vállalkozó, úgyhogy van egy kis rálátásom mindegyik verzióra
  • 2020 óta kísérek kezdő vállalkozókat, néha a nulladik lépéstől, néha a tizediktől, de visszafejtegetve és újrakezdve az egészet, hogy meglegyenek a biztos alapok a fejlődéshez
  • marketinges háttérrel, gyakorlati szemlélettel dolgozom – nem csak tanácsokat kapsz, hanem kézzelfogható anyagokat is
  • szeretem összehangolni az organikus marketinfeladatokat a hirdetésekkel a hatékonyság érdekében

Mások szerint ilyen velem dolgozni:

Én, papíron:

Gyakran ismételt kérdések

stratégiai konzultáció – azoknak ideális, akik szeretnék érteni és önállóan kezelni a hirdetéseiket, de ehhez profi iránymutatásra van szükségük. Tökéletes, akkor, ha alacsonyabb hirdetési büdzsével rendelkezel (és jobb, ha a hirdetéskezelő munkadíját inkább a hirdetésre költöd), de azért szeretnéd JÓL csinálni ezt a hirdetésesdit és nincs kedved mindent kiguglizni meg túlagyalni, hogy biztos úgy kell-e. 

Ez az a verzió, amikor te állítod be a hirdetéseket, készítesz el mindent és finomhangolsz, de nem kell mindent túlagyalnod, hogy jó lesz-e úgy, mert ezt átbeszéljük (kampány felépítése, mit hova kattints, stb).

hirdetéskezelés – akkor éri meg igazán, ha már van megfelelő hirdetési büdzséd (100.000 Ft felett), és szeretnéd, hogy egy szakember átvegye a teljes terhet tőled: stratégiától a kampányok beállításán át az optimalizálásig.

Ez az a verzió, amikor nem kell szöszmötölnöd a feladatokkal, csak adsz némi infót és én megcsinálok mindent. 

Tapasztalatom szerint legalább havi 100.000 Ft hirdetési büdzsé szükséges ahhoz, hogy a kampány valóban megtérüljön, és a hirdetési költség mellett a munkadíjam is kifizetődő legyen számodra. Ez alatt a szint alatt általában jobb döntés, ha te magad kezeled a hirdetéseket. De lehet olyat is, hogy egy nagyobb kampányt elkészítek neked és utána a következőt már te intézed. Többféleképpen is lehet kombinálni a hirdetéskezelés kiszervezését és a konzultációkat, nem kell választanod, hogy vagy ez, vagy az 😉

Semmi gond! Ha havi 100.000 Ft alatti kerettel indítanál, akkor a konzultáció során megmutatom, hogyan tudod a lehető legtöbbet kihozni belőle. Havi 25-30 ezer forintból is lehet már jókat alkotni, ha jól megtervezzük és egy kicsit kiegészítjük organikus posztokkal. A tervezős konzultácion pont erre kapsz tőlem egy konkrét tervet, hogy magabiztosan állíthasd be a hirdetéseidet, és mire figyelj a hirdetésen túl is. 

Ha konzultációt választasz → rövid egyeztetés után lefoglaljuk az időpontot, és kapsz egy kérdőívet, ami alapján felkészülök a beszélgetésre.

Ha hirdetéskezelést szeretnél → először egy 20 perces online ismerkedős hívásban átbeszéljük a céljaidat és a hirdetési keretet, majd egyedi árajánlatot kapsz (mindig készítek egy alap ajánlatot, de lehet vannak opcionálisan hozzáadható lehetőségek is – semmit nem erőszakolok rád, te választod majd, hogy alapcsomagot kérsz vagy bármi extrát). Az árajánlat elfogadása után szerződünk, kapsz egy résszámlát és egy még részletesebb egyeztetés következik, hozzáféréseket adsz és infót cserélünk. Ezután elkészítek mindet, amire szükség van és hátradőlhetsz.  

Konzultáció esetén egyösszegben, utalással a konzultáció napján. 

Hirdetéskezelés esetén a szerződésben foglaltak szerint – ez minden esetben kicsit máshogy szokott alakulni (általában az első hónapban egy részt előre fizetsz, a maradékot a hirdetés elindítása után, a következő hónapokban pedig minden hónap végén érkezik a számla). 

Igen, új partnerként legalább 3 hónapos szerződéssel indulunk. Ennek nagyon egyszerű oka van: a hirdetéseknél ritkán van olyan, hogy egyetlen random kampányból tartós eredmény születik. Kell idő, hogy a stratégia kibontakozzon, teszteljünk, optimalizáljunk, és valóban stabilan hozzuk azokat az eredményeket, amiket szeretnél.

Persze vannak kivételes esetek is – például, ha egy konkrét, rövid célkampányról van szó -, de alapvetően minimum három hónapra érdemes elköteleződni.
Fontos: nem kell egyben kifizetned az egészet, mindig havi díjas a szerződés, tehát havonta rendezzük a számlát.

Készen állsz, hogy új lendületet adj a marketingednek?

Marketing Noémivel 2025 | Minden jog fenntartva