Több ügyfelet/pénzt/mindkettőt szeretnél, de egy kicsit el vagy veszve, hogy mi legyen a következő lépés a szintlépéshez vagy hogy eldöntsd, mit csinálj először/legközelebb vagy mi legyen az, amit jobb, ha abbahagysz és talán soha többet nem csinálsz?
Esetleg „csak” tele vagy ötletekkel és érdekelne egy marketinges fejjel gondolkozó külső szemlélő véleménye?
Találjuk ki együtt, hogyan tovább!
megnézzük, a sok-sok ötleted közül melyikre érdemes fókuszálni és miket gondolj végig máskor is, amikor hirtelen túl sok ötleted támad és nem tudod, hogyan tovább
VAGY
kitaláljuk, milyen irányban érdemes kutatnod vagy tanulnod, hogy gyorsabban lépj előre a vállalkozásodban
VAGY
kiválasszuk azokat a marketingeszközöket, amik a te vállalkozásod esetén a leghasznosabbak, hogy ne kelljen végtelen időt töltened a marketing tennivalókkal
VAGY
ránézzünk, eddig mit csináltál a vállalkozásodban és ebből mi az, amit érdemes folytatni és mi az, ami helyett jobb ajánlatom van
Mert én is hajlamos vagyok bármit túlkomplikálni és túlgondolni, ha a saját dolgaimról van szó, ezért tudom, hogy milyen érzés csak egy utolsó igen-nem választ kapni valakitől, ami segíthet végre elindulni, ami megadhatja az utolsó lökést a következő lépéshez.
Tudom, hogy a külső szemlélő mindent máshogy lát és az kifejezetten hasznos, ha a véleményező, közösen ötletedő „külsős” ember látott már vállalkozást és a marketing sem áll távol tőle.
2003 óta van papírom a marketingről. 2003 óta dolgozom vállalkozóként és hasznosítom felhasználói oldalról is a tanultakat. 2020 óta pedig marketingtudásommal más vállalkozókat is támogatok. Hiszek abban, hogy a marketingfeladatokat nem kell mindig kínként megélni, csak meg kell találni azokat, amik az adott vállalkozáshoz és vállalkozóhoz is tökéletesen passzolnak.